Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

onsdag 8 april 2009

Påsken står på tur, i morron flyger vi till Blåkulla =)


Nu står påsken på lut, med en massa god mat och godis. Fast mina barn får inte något lödgodis pga alla baciller i lösgodis, men de ska får annat godis som säkert slinker ner!!

Oj, vilken nojjig mamma jag är, men bristande handhygien och alla som tar i dessa spadar och ner bland godiset gör mig illa mående. Är det någon annan som känner som jag???

Snälla svara mig!


Igår kväll körde vi en runda och köpte mjukglass, sen stannade vi vid en lekplats på barnen fick leka av sig, vem fy vad kallt det var....


Ikväll är det jobbe dax igen, efter två dagars ledighet.


Funderar om det är lönt att hänga ut tvätten idag, det kanske kommer fler åskskurar vem vet?


Har idag läst Englas mammas blog, f-n vad det gör ont....


Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar