Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

onsdag 24 juni 2009

SOMMAR & SOL


Midsommar blev som vilken annan helg på året. Alex blev förkyld, sov 3 timmar på midsommardagen kväll och sov ändå hela natten.

Men nu har hostan tagit ett fast grepp om honom, som alltid när han blir förkyld. Sviterna efter kruppen hade hade som två åring.

Men lite gott hann jag med mellan sängen & jobbet!







Här har vi badat idag!




Och i kväll har vi spelat kort med min vän Anna!

Alex.

Barnen mina & Anna hund Pumbis




Börjar åter igen få problem med min mage, ont som bara den emellan åt. Men söka hjälp gör jag inte denna gång då jag typ blev idiot förklarad sist. Å, lever med diagnosen långa välslingade tarmar, vilket innebär att jag har en jävla rally bana i magen.




Ha det gott alla mina vänner!




Katarina









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar