Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

lördag 4 juli 2009

Vad är det som händer med mig???!!??

Vad är det som händer med mig??, ja det undrar jag med.

Hade en jätte mysig dag igår, på eftermiddagen var jag och Alex vid sjön.

Det var 24 grader i vattnet så även valrossen tog sig ett dopp!!


På kvällen åkte vi till Killebom, gick runt å mös, barnen åkte karuseller och vi träffade Charlie & Ida.



Men på väg tillbaka till bilen sa det PANG!!!! jag fick så fruktansvärt ont i magen. Vi körde raka vägen hem, med endast luft i bensin tanken, då vi skulle ha tankat på vägen hem.


Magsmärtorna har hållt i sig även idag, har varit på akuten men inget är fel.

Jo, kanske lite jag hade 101/55 i blodtryck, jag brukar aldrig komma över 100.

Ha en underbar sommar kväll!!
Katarina

1 kommentar:

  1. Jasså, ni var där en runda ni med? Vi får hoppas du kryar på dig, att vara sjuk är aldrig kul!

    Hepp

    Mange B

    SvaraRadera