Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

tisdag 15 juni 2010

Nu har sommarlovet börjat!



I fredags var det skolavslutning i Vånga kyrka, Alex mådde inte bra på morgonen men var duktig och kämpade sig igenom skolavslutnigen och Emil har nu sitt första sommarlov!
Vi skulle åkt och grattat barnens kusin som tog studenten men vi fick åka till VC med Alex, han fick ett nytt krupp anfall. Jag som trodde han växt ifrån det möget, men inte.
Emil skulle sova hos grannen, så vi köpte kinamat med oss hem SÅ gott!!!


I lördags var det dags att jobba igen, de nya arbetskläderna hade kommit så det var bara att ner i källaren å byta om, men redan efter 30 minuter kände jag att jag inte tålde tvättmedlet..... så natten mellan fredag och lördag sov jag 3 timmar. Gjorde ett nytt försök med arbetskläderna på söndagen men det gick inte....jag fick byta om till mina gamla arbetskläder....


Nu närmare det sig semester!!! JIPPII




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar