Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

lördag 6 augusti 2011

Nu är det bara en vecka kvar till man ska.....jobba igen...

I torsdags var vi i Yngsjö och hälsade på våra goa' vänner Anna & Micke, vädret va underbart och vågorna i havet va stora och läskigt roliga. Vi stannade hela dagen, badade tog sedan paus vi husvagnen, badade igen.... på hem vägen lämnade vi barnen å hunden hos mina underbara föräldrar som skulle ha alla tre under fredagen då min kära make skulle reparera sitt knä.


Under fredagen så operades Benke, det va tyvärr inte en menisk skada som ortopeden trodden, det var en fraktur på 12*12 mm i ledbrosket... så nu blir det att hoppa fram i en månad....och sjukskriven i två månader.
Bilden jag tog på knäet/ omläggningen idag lägger jag inte upp, eftersom det inte var så trevligt...
Nu mår min älskade man ganska bra, men har ONT!!! (just i skrivandets stund snarker han i sin säng)

Här vilar han på soffan





Katarina (som ska äta kräftor ikväll)

1 kommentar:

  1. Vad skulle jag göra utan min älskade fru!
    ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera