Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

tisdag 24 februari 2009

En helt vanlig tisdag...

Och nu har även jag som bara läser andras bloggar fått för mig att testa på det hära med att blogga, kan inte idag säga om det är något jag kommer att skriva i ofta.
Men det kan ju vara värt ett försök.

"inget är omöljligt om man bara har viljan att pröva"

En helt vanlig tisdag innebär att man ska komma ur sängen kl. 06.00 även om man jobbar kväll...
Alex ska upp och äta och göra sig färdig för att gå till bussen kl.07.00
Emil vaknade 06.45 och var sur, för att det bara var han som låg och sov där uppe..... och kl. 09.00 skulle han till Kyrkis... han säger alltid att han inte vill dit, men när man hämtar honom så är han hur glad som helst och har haft super kul!!
Under tiden Emil var på kyrkis tog jag och syster en kopp kaffe, eftersom även Julia va på kyrkis.

Ieftermiddag ska Emil till dagis och jag ska jobba...
Har varit så snäll att jag tom har planerat mat till i kväll, gubben ska då fixa korv å mackisar!!


Katarina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar