Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

lördag 28 februari 2009

Ingen vanligt lördag..

Började dagen med att åka till Willys och handla till kalaset i eftermiddag, men fick inte tag i några jordgubbar som Alex önksat på sin tårta.
Han fick ha jätte söta socker figurer istället och Nobless mums!! Tacosen va med goa.

Efter inhandlingen blev det att lasta av alla varor hos mamma & pappa eftersom vi skulle ha kalaset där, sen var det hem duscha och göra vid sig för att åter invadera mamma & pappa och förberda så mycket som möjligt innan kalaset.

Så nu efter kalset är det bara att varva ner, det blir lätt eftersom båda pojkarna stannade hos mormor & morfar. Det är tur att jag har dom eftersom mina svärföräldra inte ställer upp så mycket.... de gillar inte Emil...det är bara Alex...jag kan inte stå ut med detta, jag blir så ledsen och arg, så jag har inte ens bjudit dom på kalaset idag.


" Emil är en liten rar gosse, med massor av energi i kroppen och myror i byxorna"


Ha det bra!! Å, alla som läser detta vet nog också att Emil är en rar gosse...

Katarina

1 kommentar:

  1. Jaa, då. Emil är en rar liten gosse. Även om de inte gillar honom lika mycket så kan de behålla det för sig själv o visa det för någon......rysliga människor!! :(

    SvaraRadera