Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

torsdag 21 maj 2009

Då var det dags igen....

Ja, nu sitter man här igen och ska försöka få ner ett par rader.


Emils svar från sömnövervakningen har kommit, 2 andnings uppehåll per timme registrerades när var var inlagda. Så nu ska vi försöka stoppa detta med kortison nässpray och återbesök om 3 månader.
Hoppas innerligt att detta ska hjälpa, så att man kan sova en hel natt....






Vi har även besökt barnens kusiner i Esseboda, jätte trevligt! Men det sker inte allt för ofta.





Går dagen innebar lite shopping i Sölvesborg, nya jobbeskor, jacka till Alex och leksak till Emil.
På eftermiddagen hade Alex musikal i skolan, det gick jätte bra!
Sedan fick vi även se en film de gjort i skolan.

Alex längst till höger.




På kvällen våldgästade vi Carinas lille Bengt!! Gott med kaffe!!





Och idag har Alex lekt med Linus, Emil har hjälpt till att klippa gräset och i kväll hälsade vi på min kära syster med familj.





Och nu när jag skriver denna sista rad tror jag minsann att det drar ihop sig till åska, ha det nu bra alla mina vänner som läser min lilla blogg!






Katarina

2 kommentarer:

  1. Varsågod för kaffet.......
    Kram // Carina

    SvaraRadera
  2. Hoppas nu detta hjälper då så allt blir bra med lilla Emil/Nina

    SvaraRadera