Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

måndag 11 maj 2009

I väntan på maten..



Just nu är inte jag och min röst överens, va lätt det är att jobba och kraxa som en kråka..... tanterna som inte fått på sig hörapparaten såg livrädda ut när jag kom in och läpparna rörde sig men det kom inte ett ljud....



Så de hade en skön förmiddag igår när Katta va tyst!





Fy, vad jag hatar pollen!!!!!!!!!



I dag har jag suttit på en stol mellan 10-16, och kommit fram till att kontors arbete inte är något för mig. Först skulle vi få ihop så att det fanns ngn inne som kunde ge läkemedel i sommar och en möte med avd...... men vi var inte så många.


Nej, nu ska jag kolla om maten är klar!! Min make fixar köttfärlimpa =)

Ha det gott alla mina vänner så ska jag nysa vidare!!!

Katarina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar