Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

lördag 29 augusti 2009

Då var det lördag igen=0)

Sen jag bloggade sist har jag fått ett nytt jobb, eller ska man säga att jag kom tillbaka till mitt gamla jobb på Fjällbacka.



Det känns skönt att veta vad man ska göra denna månaden iallafall!








I veckan var vi och träffade dr. Karin Kristiansson på barnklinken igen, då Emils andnings upphåll inte blivit mycket bättre av kortison nässprayet, skickade hon en remiss till att göra ett EEG, för att se hur Emils hjärna arbetar under sömn. Och detta gick snabbt!! Vi har redan fått en tid den 14 september.
Jag hoppas att vi nu ska få veta vad som orsakar dessa andningsupphåll!


Barnen har nu gått i skolan i 2 veckor och det funkar bra! Alex har varit på lägerskola på Ivö.





Å, Mowgli han växer å växer!!!




I kväll är det dags att inta' årets första kräftor!! MUMS!!




Nähä, mina kära vänner nu ska jag göra mig klar inför kvällen!!

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar