Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

söndag 9 augusti 2009

Semester & lite arg...




Ja, nu har även fru Håkansson semester!! Skönt... måttligt trött på jobbet nu så kanske ett par veckors frånvaro kan ändra på detta.


Så i morron börjar herr Håkansson arbeta igen, så det blir jag barnen och hunden som får hitta på något.




Lite arg är jag allt också.... vem ger sitt barnbarn ett säng överkast som liggat hemma i skrubben i flera år, alltså detta var Emils 6 års present... å. hälsa på kan man ju inte heller göra då vi skaffat hund, han kan ju vara farlig....visst är han det!!!




Nähä... nu ska jag ut i solen en stund till innan det är dags för kvällsmat!!




SOLIGA SEMESTER KRAMAR TILL EDER ALLA!!!




Katarina

8 kommentarer:

  1. Aaa,nej!!! Nu går skam på torra lann.....
    Hade jag varit som du så hade jag lämnat tillbaka överkastet o bett dom hoppa o skita o vid ett senare tillfälle skickat hunden på dom!!!!!
    Hur kan man göra så???
    Köp ett nytt överkast till Emil!!

    SvaraRadera
  2. Jag antar att jag också är barnbarn till de här personerna. Det är för jävligt. Man känner sig jävligt omtyckt när de inte ringer på ens födelsedag eller hör av sig annars heller. Jag har hunnit fylla 19 och tagit körkort. men inte ett enda grattis på många år har de kommit från deras sida

    SvaraRadera
  3. mmmmm...... man fattar ju att ingen vill umgås med dom. Å, de frågar aldrig hur det är med Emil. Två nya tider på CSK....

    SvaraRadera
  4. Dom där människorna....tycker dom om några av sina barnbarn???

    SvaraRadera
  5. Jag känner mig då inte omtyckt iaf. Men jag är väl för gammal nu att behöva en mormor och morfar i deras ögon. Människor säger jag bara

    SvaraRadera
  6. Nja,de älskar bara ett barnbarn.....

    SvaraRadera
  7. Väldigt synd om det barnet.......
    Men du brukar ju kunna säga ifrån, Katta....nu är väl måttet rågat !!!

    SvaraRadera