Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

lördag 19 september 2009

Vem är jag???

I måndags var vi inne och gjorde ett EEG på Emil, undersökningen gick bra och nu väntar vi bara på svar, men det ska först en runda till Lund och sedan får dr. Karin Kristiansson svar och hör av sig till oss.


Måndagen den 28:e ska de op bort Emils halsmandlar, för att se om detta hjälper mot han andnings uppehåll. De brukar inte ta bort så små mandlar, men tyckte att det var värt ett försök. ( men jag är lite rädd).


Mitt i allt detta börjar jag nu tappa mig själv, har fått problem med hjärtklappningar och sömn problem, mår inte alls bra.

Det känns som det har blivit för mycket med allt, Benkes rygg, Emils problem, byta arbetsplats, försumma Alex..... men jag ska till doktorn och prata nästa vecka...

Jag klarar helt enkelt inte vara en glada, starka person som jag igentligen är.


" Glöm inte bort er själva" vänner!


Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar