Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

fredag 2 oktober 2009

Upp & ner, ner & upp....

Nu är det dags att fredags blogga!!
Men vet inte vad jag ska skriva.... har ju inte mått så bra den sista tiden, det har bara varit för mycket...
Var hos doktorn förra onsdagen, han trodde oxå att det blivit för mycket för mig. De tog EKG och en massa blodprover som jag ska få svar på i eftermiddag.... hoppas att de är bra.
Doktorn skrev ut lugnade tabletter till mig för att jag skulle kunna sova, har tagit några, men är rädd för att jag inte ska kunna sluta med dom. Han upptäckte även att jag hade lite struma...

I måndags var det dags för Emils operation, Benke var med honom på sjukhuset hela dagen och allt gick bra. Men när jag skulle hämta dom svimmade jag PANG!!! utan förvarning.... höll på att tappa Emil och slog mig ganska bra.... ska nog tala om detta för doktorn idag.
Emil mår inte bra här, har ont i halsen... äter dåligt... dricker dåligt... vill inte ens ha glass.. men som du är har han en snäll mormor som lånat ut sin bärbara dator, så han kan ligga i sängen och spela! Tur man har mormor och morfar som alltid ställer upp!!
TACK!!!

Ha det bra alla som läser detta, å glöm inte kommentera.

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar