Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

fredag 12 mars 2010

Skulle behöva mera tålamod.......det är slut



Då har vi kommit in mars månad, snön börjar försvinna och våren är på väg :0)


Just nu skulle jag behöva mer tålamod, Emil är otroligt trotsig och hör inte vad jag säger....


Förra helgen frågade han: varför är det så varmt inne på toa? jag svarade att först duschade hunden, sen jag och efter mig pappa.


Han svarade: varför är Mowgli blöt???


Ber man honom göra något så blir det skrik & tårar eller börjar han slåss....


Det är bråk hela tiden....


Mowgli är också inne i en trots period, han lyssnar inte heller och rymmer från trädgården......


JAG ÖNSKAR ATT DET FANNS TÅLA MOD ATT KÖPA PÅ MAXI!




Nu sjunger fåglarna där ute, å jag får väl ta tag i sysslorna här hemma!!


Ha nu en trevlig helg!

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar