Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

tisdag 20 april 2010

2010-04-20 nu jävlar snöar det.....

I går var jag på vårdcentralen med Emil, vet inte om det är en ögon infektion eller pollenallergi, så det togs en odling från hans vänstra öga ( som är mest svullet å rött). Trodde att jag skulle fått svar idag, men inte. Så de ringer väl i morron! Så i morgon får jag va hemma med Emil, för de ville inte att han skulle komma tillbaka till skolan om det var ögoninflammation.
I förmiddags bakade jag bullar, DaimMuffins och choklad kakor.... mums!
Jag och Emil var på utvecklingssamtal i skolan, han har svårt för att rita & klippa, duktig i svenska, men svårt i matte...hallå de går i nollan... och alla barn är inte smarta som f-n.
Men man känner att man är lite usel som förälder när inte ens barn passar in i samhällets ramar, är de snart 7 ska de kunna det & detta, och som 18 åring fattar man inte varför man skulle lära sig det ;)

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar