Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

måndag 26 april 2010

Vår & Sol i Vånga

Ibland funderar jag på om jag skulle förändra mig, och inte va den ärliga å frågvisar person som jag är, men då är det ju inte Katta utan nån helt annan. Jag står ju för va jag tycker och tänker men..... a' jag är den jag är! Och tycker inte folk om det så behöver de ju inte prata med mig.

Idag har mina älskade söner studiedag, så förmiddagen har vi tillbringat i Kristianstad. Först några timmar på Andys lekland!



Jag fick två trötta och svettiga killar med mig där ifrån.
Sedan körde vi till Max och åt lunch! Mysigt!!
Vi körde bortom till djuraffären också och köpte lite saker till Mowgli, barnen kunde nog köpt alla hund tillbehören....
Ha det gott i solen!!
Katarina

2 kommentarer:

  1. klart du ska va den du är för precis som du själv säger så är du ju inte katta om du ändrar på dej.... Och kan inte folk ta det är det ju deras förlust.
    Jag tycker iaf om dig som du är. kram Linda

    SvaraRadera