Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

torsdag 29 oktober 2009

Höstlov....

Barnen har nu sitt efterlängtade höst lov, men för att de skulle få vara hemma hela veckan så åkte Alex till farmor & farfar i söndags. Emil ville inte vara där så han fick vara hos mormor & morfar istället.
Jag skulle inte heller vilja vara hos min farmor & farfar om allt jag gjorde va fel.

Emil var hos tandis igår, tänderna var fina, men han har överbett å underbett på sammagång, två av tänderna (övre) går innanför tänderna i nedre käken... men de skulle inte göra något åt det i nu läget.

Gubben min har bytt jobb!!! Hoppas nu att allt går bra!!!

Mowgli har nu blivit 5 månader, och har börjat tappa tänder. Jag blev irriterad på honom i måndags då jag trodde han tuggade på en sten, men det visade sig vara en tand =0)

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv!!!

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar