Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

måndag 12 oktober 2009

Måndag igen....

Då har man jobbat helg igen.... trött som en lus, och i morron ska man till stan för att få veta vart man som LAS 2000 i Kristianstads kommun kommer att jobba nästa månad.
Trivs inte super bra där jag är nu..... och vill bara tala om för mina gamla kollegor " NI VET INTE HUR BRA NI HAR DET".
Men jag börjar vänja mig med att inte veta....

Emil har varit i skolan idag för 1:a gången sen operationen, nu har han fått ett nytt probelm. När han dricker rinner det ut ur näsan, jag kontaktade öron mott för att höra mig för. Det var helt normalt, han sväljer för kraftig ( som han behövde innan op) och nu finns det inte något som stoppar det utan det pressas uppför och ut. Så nu får han lära sig dricka på nytt!

Alex har varit super duktig idag och gjort matte läxan som är till onsdag =0)

Nej, nu ska jag packa barnens väskor inför morgon dagen, Alex ska ha gympa och Emil har hel dag på Kjugekull.

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar