Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

söndag 22 mars 2009

En gråmulen söndag...

Jag känner mig så otroligt trött idag, det känns inte alls bra att man ska jobba ikväll....
Skulle hellre krypa ner i soffan och kolla på en film... å äta Kex choklad!!
Men man får väl dricka 10 koppar kaffe istället så man orkar med kvällen..


Varför kan man inte sova om nätterna, utan jag ligger bara och lyssnar på Emils andnings uppehåll och de här konstiga smackningarna... sen blir det tyst för länge och då måste man ju tända och smyga upp och kolla honom.
Men snart ska väl det komma en kallelse till en sömnövervakning, så vi kanske kan få veta vad det är för fel, det finns ju inga mandlar eller polyper att ta bort.

Igår var vi och firade mammas 55 års dag, med god mat och Otto glass till kaffet =)
Å, alla mina kära vänner jag drack en öl!! Men under tiden hann Benke dricka fler... så idag lider han av huvudvärk!!!!!!!!!

Nej, jag är så trött så jag kan inte komma på mer att skriva.... jo, en sak till... VARFÖR!!!!






En gammal bild jag hittade, Emil undrar hon det finns hajar i hamnen i Sölvesborg.

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar