Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

söndag 29 mars 2009

Och då var det söndag igen

Helgen har passerat i en väldig fart......jobbade extra i fredags kväll och det var skoj att vara på andra huset, det händer ju inte för ofta.

Lördagen gick den också, Alex ville till Eko och köpa ett spel för sina pengar han fick i födelsdags present och sen började jag att rengöra ugnen, detta gör ju jag itte allt för ofta.. oj, med skit det var!
Kvällen tillbringades med Anna och Micke, Tacos, vatten krig och fruktsallad. Det kändes bra att träffas igen det var ju ett tag sen.

Och söndag.... varför glömde jag ställa om klockan..igen, tur att jag inte skulle jobba!
Sov länge, sen frukost, bad och sen i väg och kolla på ett hus, det kändes bra, så nu håller jag bara tummarna att det inte blir budgivning...

Nä, om man ska ta och förberda lite för morgon dagen, man ska ju till Teatern i Kristianstad och få information om att vara ny anställd i kommunen, har ju bara jobbat inom kommunen sen 1999... men blev lasad i fjor.

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar