Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

onsdag 18 mars 2009

Njuter av vår vädret!!


Solen skiner ut å här sitter jag vid datan, men ska snart ut!

Efter att nu Alex snorande blivit bättre, så var det Emils tur... natten mellan söndag & måndag sov han inte många timmar, så det var Benkes tur att vara hemma.

Igår mådde Emil så pass bra att han hjälpte till att baka kanelbullar med sin pappa, och när jag kom hem från jobbet igår kväll satt det en liten Emil i soffan..."jag har saknat dig mamma, å kunde inte sova utan dig". Som tur är har jag ju ledigt idag och Emil kunde ta sov morgon.


I morgon har Alex studiedag, så han har bestämt med mormor att ha ska sova där. Varför lägger man inte studiedagen på fredagen så hade de blivit långlediga???


Idag har jag träffat en gammal vän.... så mysigt!!! Kram på dig Sara.


Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar