Välkommen till Mammamu 1980

En mammas liv.

söndag 8 mars 2009

Funderar över...

Varför lät jag barnen ta ner ps2?? det kommer ju inte att komma upp igen.. å jag får inte se på tv...
Har jobbat med Therese idag, men hon var inte lika pratglad som hon brukar eller... hade hon inte något att tala om.. så kan det kanske vara även för lilla Tes-fes...ää nej..

I morgon är det måndag igen och jag önskar mig sov morgon, men det kommer det inte bli... kanske jag skulle ta och köra Alex till skolan och sova en halv timme längre.. det lockar ju lite faktist lite.

Å, tvätten hänger inte heller över mig då min underbara make har tvättat i helgen, han kan men det sitter långt inne.
Så i morgon ska jag nog bara göra det som faller mig på.... om Carina inte har för ont i sin tand kanske vi kan ta en sväng till riket där vildsvinen härskar och ta en kopp gevalia.

Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar